Første kvartal er høysesong for medarbeidersamtaler. Her kan du lese om hvordan dialogmodulen i Simployer kan hjelpe HR og ledere med å digitalisere samtalen.
Temaer: HR, medarbeidersamtale, medarbeideroppfølging
Av Victoria Ödlund 22. oktober 2020
Temaer: HR, medarbeidersamtale, medarbeideroppfølging
Av Roar Hildebrandt 12. oktober 2020
Temaer: medarbeidersamtale, medarbeiderutvikling
Av Roar Hildebrandt og Anne Mari Hjelbak 30. september 2020
Temaer: medarbeidersamtale, medarbeideroppfølging, medarbeiderutvikling
Av Elisabeth Gilje 20. november 2019
- Medarbeidersamtalen er en gyllen anledning til å kartlegge kompetansen i virksomheten. En god og tillitsbasert medarbeidersamtale kan synliggjøre områder ved stillingen der medarbeideren trenger ny kompetanse. I tillegg kan samtalen avdekke kompetanse lederen ikke visste om, og som dermed ikke utnyttes godt nok, sier Karina Sandell Lauritzen, HR Business Partner i Infotjenester. Her er fem grunner til at kompetanse bør være et tema i medarbeidersamtalen.
Temaer: medarbeidersamtale, kompetanse
Av Hege Greaker 28. februar 2018
Det er høysesong for medarbeidersamtaler. Her er 7 praktiske tips for å mest mulig ut av medarbeidersamtalene.
Temaer: medarbeidersamtale, medarbeideroppfølging
Av Hege Greaker 16. januar 2018
Medarbeidersamtalen kan være verdiløs og i verste fall demotiverende og ødeleggende. Er 2018 året du skal begynne med en mer fruktbar oppfølging av arbeidstakerne?
Temaer: medarbeidersamtale
Bak HR- og lederbloggen står Simployer,
som er et av Nordens ledende HR-management-systemer. Systemet har i dag ca. 1,2 millioner brukere i Norge og Sverige.
Tlf. 69 97 17 00
Faks: 69 97 17 17
Postadresse:
Kalnesveien 5
1712 Grålum
Besøksadresse:
Kalnesveien 5
1712 Grålum
Org.nr. 986 419 454